Fanali posteriori Jeep Wrangler 2018

Visite: 2992
Tempu d'aghjurnamentu: 2021-03-31 14:20:24
Una volta avemu cacciatu u novu Jeep Wrangler 2018 durante una sessione di prova di strada. Per a prima volta pudemu piglià un ochju in grande dettagliu à l'ottica posteriore per via di u so disignu è a firma luminosa sò cumpletamente esposti. Serà presentatu à a fine di l'annu è e prime unità ghjunghjeranu à i rivenditori in 2018.

U novu Jeep Wrangler hè unu di i mudelli chì, senza dubbitu, avemu fotografiatu più volte durante i so testi di strada. Avemu trovu i diversi corpi chì saranu dispunibuli una volta chì a nova generazione JL ghjunghje nantu à u mercatu è, una volta, avemu cacciatu un'altra unità chì era parcheggiata à mezu à a strada.
 

U megliu di tuttu, avemu sappiutu chjappà nantu à questu, sguassate un pocu di u camouflage chì oculta l'ottica posteriore è fotografiali in grande dettagliu. I fanali posteriori di u Jeep Wrangler 2018 ùn anu più segreti da noi. U Jeep Wrangler led fanali di coda off Jeep JK è Jeep JL sò diffirenti. Sò foto spia assai interessanti chì pudemu cuntrastà cù l'imaghjini filtrati di u novu Wrangler chì pocu tempu hà vistu a luce.

Dapoi qualchì tempu ci hè statu speculatu nantu à a pussibilità chì u novu Wrangler puderia aduprà l'ottica posteriore uguali à quelli di u Jeep Wrangler. Questu hè, un disignu in forma di "X" ben definitu. Tuttavia, questu ùn serà micca u casu. Hè chjaru chì in u disignu di a nova generazione ci sarà una certa influenza estetica da l'ultimi lanci di Jeep, ma in questu aspettu ùn ci hè nunda à teme.

I fanali posteriori di a nova tecnulugia LED presenteranu una firma chjara chì mostrerà una sorta di clessidra. Inoltre, se prestemu una attenzione particulare à u restu di e fotugrafie chì accumpagnanu st'articulu, pudemu vede l'ottica posteriore accesa, ancu se coperta cù un ligeru camuffamentu chì palesa e forme generate, per esempiu, da a luce di frenu.

Mecànicamente è cum'è un ricordu, hè interessante di nutà chì, secondu una recente fuga, a gamma di motori serà custituita da sei opzioni (4 benzina è 2 die-sel). U 3.6-litre aspiratu naturali V6 Pentastar o 3.0-litre V5 farà un apparenza. Paragunatu à u so predecessore, u novu Wrangler JL migliurà significativamente l'efficienza. Inoltre, tecnulugichi farà un saltu impurtante aduttendu novi sistemi di sicurezza è assistenza di guida.

Quandu a videremu in i concessionarii ? I primi unità di u novu Jeep Wrangler 2018 ùn saranu micca consegnati à i so clienti rispettivi finu à u principiu di l'annu prossimu. Ancu s'ellu ùn hè micca ufficiale, a so presentazione hè prevista per esse in u 2017 Los Angeles Auto Show. A so pruduzzione principia in l'ultimu trimestre di questu annu in a pianta di a marca in Toledo, Ohio (Stati Uniti).
Notizie Related
Read More >>
Perchè a vostra Aggiorna a Motocicletta cù a nostra Luce Universale di Coda Perchè a vostra Aggiorna a Motocicletta cù a nostra Luce Universale di Coda
Apr. 26.2024
I fanali di coda di moto universale cù luci di marcia integrata è segnali di rotazione offrenu una gamma di benefici chì aumentanu a sicurezza è u stile nantu à a strada. Cù visibilità mejorata, signalazione simplificata, miglioramenti estetici, è facilità di stallazione, t
Cumu carica una batteria di moto Harley Davidson Cumu carica una batteria di moto Harley Davidson
Apr. 19.2024
Caricà a vostra batteria di moto Harley Davidson hè un compitu di mantenimentu essenziale chì assicura chì a vostra bicicletta parte in modu affidabile è funziona in modu ottimale.
Funzioni chjave da cunsiderà quandu sceglite un faro Harley Davidson Funzioni chjave da cunsiderà quandu sceglite un faro Harley Davidson
22.2024
Selezziunà u faro ghjustu per a vostra moto Harley Davidson hè cruciale sia per a sicurità sia per u stilu. Cù una miriade di opzioni dispunibuli, hè essenziale per capiscenu e caratteristiche chjave da cunsiderà quandu pigliate sta decisione impurtante. In questu articulu, avemu