Jeep JL affumicato Sequenziali a LED Switchback 2018 2019 2020 Jeep Wrangler Indicatori di direzione a LED DRL per Sport Sport S

sku: MS-JLTS9
Disegnu originale da Morsun Technology, 2 in 1 luci di ghjornu à led cù signali di turnu sequenziale, lenti chjaru è affumicatu per l'opzioni, aumentanu a sicurezza in strada. Adatta per Jeep Wrangler Sport / Sport S 2018 porte 2021 porte 2-4, Jeep Gladiator JT Sport / Spor 2020
sparte:
Description recensione
Description
U nostru ultimu 2018+ Jeep Wrangler JL di rimpiazzamentu di i segnali di rotazione di led vene cù luce bianca di ghjornu è modi di segnali di svolta ambra, questu pò aiutà à risparmià più soldi in l'acquistu di luci di segnali è aumentà a sicurità quandu guidate in strada. Lenti trasparenti è affumicate sò opzioni, tassa impermeabile IP67 chì pò esse usata in ogni tipu di maltempo, chips led di bona prestazione per guarantisci 50000 ore di vita è 12 mesi di garanzia. Adatta per 2018 2019 2020 2021 Jeep Wrangler JL Sport / Sport S 2 porte 4 porte, 2020 2021 Jeep Gladiator JT Sport / Sport S 2 porte 4 porte.


Rimarca: Avemu un altru mudellu adattatu per 2018+ Jeep Wrangler JL Sahara & Rubicon è 2020 Jeep Gladiator JT Overland & Rubicon, pudete mandà una dumanda indicà u mudellu di u vostru veiculu, a nostra squadra di vendita ti risponda cù u prezzu è a spedizione cum'è prestu pussibule.
 

Specificazione di 2018+ Jeep JL Switchback Led Turn Signal

 
Nombre Modèle MS-JLTS9
Brand Morsun
Watt 30W DRL, 18W Turn Signal
Quantità Led 30x1W led (DRL), 18x1W led (Turn Turn)
Chip Chip Osram
Materia Di Casalinga Injectioon Moulded ABS
Materiale di Lenti policarb à altu impattu (resistente à i UV)
Colore chiaru biancu DRL, ambra di girata
Modu Illuminazione Sequenziale
A rata impermeabile IP67
inglese lifespan Più di 50,000hrs
CASCIANA Misi 12

Immagini di Produttori

Jeep JL Switchback LED segnali di gira SpecificazioneJeep JL led turn signals SizeIndicatori di direzione led Jeep JL DOT SAEJeep JL Sequential LED turn signals Applicazione2018 Jeep JL led turn signaux è DRLJeep JL led turn signals Features  

Installazione


Jeep Wrangler JL Sport 2021
Jeep Wrangler JL Sport 2020
Jeep Wrangler JL Sport 2019
Jeep Wrangler JL Sport 2018

2021 Jeep Wrangler JL Sport S
2020 Jeep Wrangler JL Sport S
2019 Jeep Wrangler JL Sport S
2018 Jeep Wrangler JL Sport S

Jeep Gladiator JT Sport 2021
Jeep Gladiator JT Sport 2020

2021 Jeep Gladiator JT Sport S
2020 Jeep Gladiator JT Sport S
 

Caratteristiche di 2018 2019 2020 Jeep Wrangler Segnale di rotazione LED


Tuttu in One Design
L'ultime attraente doppia traccia d'acqua corrente per parafanghi frontali Jeep JL segnali di rotazione sequenziali, luci di segnalazione super brillanti, luce bianca fresca di ghjornu, segnali ambra, rende u vostru Jeep Wrangler JL cool è attraente.

High Artigiani
Fattu di u megliu chip led cree, alta luminosità, longa durata. Lente PC per a trasmissione di luce senza perdita, robusta carcassa in abs anti-impattu, prutegge bè i cumpunenti interni di i segnali di volta affumicati di Jeep Wrangler JL.

Impermeabilità IP67
A calotta sigillata IP67 impermeabile di qualità automobilistica di u segnale di turnback di Jeep JL facilita l'illuminazione stabile è luminosa in climi o cundizioni duri.

mira
EMC bult-in evita sfarfalli, rebreather dissipa l'umidità, più di 50000 ore di vita per u LED switchback di Jeep JL.


À propositu di Morsun
I Fari Led Morsun sò pensati per aduprà per rimpiazzamenti aftermarket per Jeep Wrangler è e motociclette, i nostri fari led di alta qualità assicuratevi chì u vostru Jeep Wrangler è e motociclette sò pronti per a strada è i sentieri. Questi fari led per Jeep Wrangler è motociclette sò custruiti cù lenti di proiettore IP67 infrangibile è impermeabile, ponu esse aduprati in una varietà di ambienti.

Avemu orgogliu di noi stessi cum'è unu di i principali produttori è esportatori di fari led di alta qualità per Jeep Wrangler è motociclette cù prezzu raghjone. Cù i nostri fari led Jeep Wrangler di alta qualità, i nostri clienti ottennu una emissione di luce di qualità superiore in paragunà cù quelli originali. Inoltre, l'alloghju unicu d'aluminiu hè pensatu per esse impermeabile, anticorrosione è dissipazione rapida di u calore per allargà a vita di i fari. I nostri fari anu una garanzia di 12 mesi chì significa chì furniremu u nostru megliu serviziu in u periodu di garanzia per ùn avè mai bisognu di preoccupassi di l'usu di e nostre luci.
 

Control qualità


Cuntrollu di Qualità di Fari Led da Morsun
 
  1. Spezzione di materie prima
  2. Montatura di chip
  3. Verificate i parametri elettrichi di PCB
  4. Mette grassu di silicone chì cunduce u calore è PCB in l'alloghju
  5. 2 ore di prova di invichjamentu di u pruduttu semifinitu
  6. Cumpusizione ottica assemblata di pulizia è pulizia
  7. Verificate i parametri elettrichi è a correzione ottica
  8. Assemblea di lenti per macchina
  9. Apparechju di lente
  10. Test di invecchiamento di 2 ore è pompamentu à vuoto per risolve u prublema di nebbia
  11. Logo laser
  12. Cumpagnia è trasportu
 

exposition


Mostra di Morsun
Mandate u vostru missaghju à noi